My E-Booster

My E-Booster

 

 

E-Booster menjadikan kenderaan anda lebih berkuasa

E-Booster Standart Size
E-Booster Big Size

 Apa itu E-Booster?

E-Booster adalah jenama produk sel hidrogen. Satu tabung sel berupaya menghasilkan sejumlah gas hidrogen dan oksigen serentak melalui proses elektrolisis daripada air suling. Gas yang terhasil akan bercampur dengan bahan api seperti petrol dan diesel untuk pembakaran yang lebih baik.

E-booster adalah selamat digunakan untuk hampir semua kenderaan seperti kereta, mpv, lori dan sebagainya. Hanya guna air suling atau RO water sahaja.

 

Bagaimana cara pemasangannya?

Cara pemasangan adalah mudah. Manual cara pemasangan juga disertakan sekali. Anda hanya perlu rujuk pada manual dan lakukan pemasangan megikut arahan yang diberi. Klik link bawah ini untuk manual cara pasang,

Masuk Sini untuk Manual pemasangan

Satu kaedah lain adalah dengan meminta bantuan mekanik untuk pemasangan. Rujuk pada manual pemasangan yang diberi.

Kaedah lain dengan datang sendiri ke pusat pemasangan yang terletak di Seremban, Negeri Sembilan. Alamat lengkap diberikan selepas mengisi borang tempahan.

 

Adakah E-Booster ini ada banyak jenis atau versi?

Ya. E-booster yang terbaru seperti imej di atas. Model lama berbentuk segiempat berkotak plastik putih. Versi terbaru ini adalah versi upgrade dari versi lama.

 

Apakah keupayaan E-Booster apabila dipasang pada kenderaan?

E-Booster berada dipasaran sejak dari tahun 2012 sehingga kini. Dari pengalaman pengguna bagi kenderaan tertentu telah direkodkan pada jadual result di bawah ini. Kenderaan yang telah pasang E-Booster ini akan rasa lebih pick-up, ekzos tidak mengeluarkan asap hitam (bagi kenderaan yang memang bermasalah), pada masa yang sama dapat mengurang penggunaan petrol dan diesel.

Masuk Sini utuk lihat result bagi model kereta lain!

 

 

Gambar-gambar pemasangan E-Booster untuk model kenderaan

Untuk lihat model kereta lain, sila masuk ke link bawah ini

Klik Sini untuk lihat model lain!

 

Saya berminat untuk pasang E-Booster ni. Macam mana nak beli?

Untuk pembelian anda boleh terus klik pada imej produk dan pilih salah satu saiz standart atau besar. Isi borang pembelian dan buat pembayaran. E-Booster akan dihantar terus ke alamat kediaman anda. Manual pemasangan disertakan sekali.

E-Booster Standart
E-Booster Big