Program Jana Income Viral

Program Jana Income Viral

 

Di sini saya telah susun aturkan progam jana income secara sambilan dan sepenuh masa untuk anda. Program yang dianjurkan ini merupakan program yang telah saya sertai dan merupakan sumber income dan pekerjaan saya sehingga kini. Saya lakukan secara sepenuh masa. Jadi terpulang kepada anda untuk memilih dan sertai secara sambilan atau sepenuh masa.

 

Kenapa saya buat program ini? Sebabnya dulu saya struggle nak cari program income online yang betul-betul menjamin pendapatan yang konsisten. Macam-macam program yang saya sertai dan banyak kelas-kelas yang saya masuk belajar. Tapi tiada hasil yang diharapkan. Mungkin anda juga sama macam saya juga. 

 

 

 

Program Bina Kedai Online Sendiri
Ini adalah program yang sepatutnya wajib anda sertai. Saya sertai bermula dari zero kos dahulu. Sama ada anda ada produk sendiri atau guna produk orang lain juga sesuai untuk sertai. Pendaftaran adalah percuma. Terdapat pakej percuma dan berbayar. Bina kedai online sendiri dan sistem pembayaran disediakan unuk kemudahan pelanggan membuat pembayaran. Dengan adanya kedai online sendiri, sistem jualan online anda nampak lebih Pro. Pelanggan akan lebih yakin dengan produk yang anda jual. 
Maklumat lanjut di sini…

 

Program Affiliate
Ini merupakan program jana duit dengan zero kos. Tiada pembayaran untuk sertai. Program Affiliate ini kebiasaannya terdiri daripada produk digital seperti ebook, software, video dan Leaning Management System (LMS). Anda sertainya secara percuma dan mulakan promosi produk kepada orang lain. Komisyen jualan produk biasanya 50% dari harga produk. Contohnya kalau harga poduk RM100, anda akan dapat keuntungan RM50. 
Maklumat lanjut di sini…

 

Program Dropship
Program droship khas untuk yang tiada modal berniaga. Anda daftar secara percuma dan boleh terus menjual atau mempromosikan produk. Produk drophip kebiasaannya adalah produk fizikal.. Nampu begitu urusan simpanan produk, bungkusan produk, penghantaran produk tidak perlu anda buat. Hanya pemilik produk yg akan lakukan kerja semua itu. Anda hanya perlu promosi produk dan uruskan pembelian dari pelanggan. 
Maklumat lanjut di sini…